“Wij, Het Podium”
Inschrijven& informatie Inschrijven& informatie

Voor wie?

Het projectkoor “Wij, Het Podium” is toegankelijk voor iedereen die kan zingen maar wij streven ook naar een redelijk niveau. Daarom is het project niet geschikt voor mensen die nog nooit hebben gezongen in een koor. Als u twijfelt of u mee kunt doen dan kunt u het best even contact opnemen met Tamara Obreskova.  Het is niet noodzakelijk dat u bladmuziek kunt lezen. Het is wenselijk dat u thuis studeert en uw partijen goed leert kennen. Daardoor kan op de repetitie vooral aan de samenzang gewerkt kan worden.   Wilt u in een koor zingen maar bent u beperkt in uw tijd, dan is dit projectkoor de oplossing. Gedurende de donkere maanden werkt u samen met de andere koorleden en de dirigent aan een mooi project en voert het tot slot een aantal keren uit.

Hoe werkt het?

Nadat u zich heeft ingeschreven ontvangt u een bevestiging van uw inschrijving met het verzoek om uw bijdrage (per project verschillend) over te maken. Na ontvangst van het bedrag zenden wij u de bladmuziek toe. U kunt dan alvast beginnen met studeren. Op de eerste repetitie wordt kort kennis gemaakt, de groepen (partijen) geformeerd en gestart met de repetitie. De dirigent zal zoveel mogelijk aangeven welke stukken zij de daaropvolgende week wil studeren. Hierdoor kunt u zich optimaal voorbereiden. Natuurlijk kan de dirigent besluiten andere stukken te repeteren. Uiteindelijk moet elk stuk goed ingestudeerd zijn. Zorg dus dat u alle stukken altijd bij heeft op de repetitie.
Projectkoor